LGD Ziemi Mińskiej – harmonogram spotkań z mieszkańcami

Lokalna Grupa Działania Ziemi Mińskiej zaprasza wszystkich mieszkańców gmin członkowskich do udziału w spotkaniach konsultacyjnych i aktywnego włączenia się w budowanie nowej Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR). Oczekujemy na propozycje projektów, jakie chcielibyście Państwo realizować w ramach działania Leader w perspektywie finansowej PROW 2014-2020. Zapraszamy również do zgłaszania propozycji i wypełniania ankiet umieszczonych na naszej stronie internetowej www.lgdziemiminskiej.pl , oraz kontaktów z pracownikami naszego biura przy ul. Warszawskiej 68 w Mińsku Mazowieckim od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1500 .

PROGRAM SPOTKAŃ
1. Realizacja programu Leader PROW 2007-2013.

2. Przykłady zrealizowanych projektów w ramach Leader PROW 2007-2013.

3. Kierunki wsparcia ze środków Leader w perspektywie finansowej PROW 2014-2020.

4. Analiza mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń, celów LSR.

5. Dyskusja, zebranie uwag, opinii, propozycji projektów do realizacji w okresie 2014-2020.

6. Podsumowanie i zakończenie spotkania.

HARMONOGRAM SPOTKAŃ

Gmina Miejsce spotkania Data Godzina
Cegłów Urząd Gminy Cegłów; ul. Kościuszki 4 16 wrzesień 1500 – 1700
Dębe Wielkie Urząd Gminy w Dębem Wielkim; ul. Strażacka 3 3 wrzesień 1600 – 1800
Dobre Urząd Gminy w Dobrem; ul. Kościuszki 1 11 wrzesień 900 – 1100
Halinów Urząd Miejski w Halinowie; ul. Spółdzielcza 1 15 wrzesień 1500 – 1700
Jakubów Urząd Gminy Jakubów; ul. Mińska 15 7 wrzesień 1600 – 1800
Kałuszyn Dom Kultury w Kałuszynie; ul. Warszawska 45 23 wrzesień 1400 – 1600
Latowicz Urząd Gminy Latowicz; ul. Rynek 6 8 wrzesień 900 – 1100
Mińsk Mazowiecki Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki; ul. Chełmońskiego 14 27 sierpień 900 – 1100
Mrozy Urząd Miasta i Gminy Mrozy; ul. A. Mickiewicza 35 9 wrzesień 1700 – 1900
Siennica Urząd Gminy Siennica; ul. Kołbielska 1 10 wrzesień 1430 – 1630
Stanisławów Gminny Ośrodek Kultury; ul. Rynek 1 7 wrzesień 1200 – 1400
Sulejówek OSP Sulejówek; ul. Świętochowskiego 15/17 24 wrzesień 1800 – 2000

Rekrutacja uzupełniająca do Samorządowego Przedszkola w Dobrem

Zespół Szkolno-Przedszkolny
Samorządowe Przedszkole w Dobrem
ul. Rynek 3, 05-307 Dobre

Rekrutacja uzupełniająca do Samorządowego Przedszkola w Dobrem

Dyrekcja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrem informuje, że w okresie od 20 sierpnia 2015 r. do 28 sierpnia 2015 r. do godz. 15:00 prowadzona będzie rekrutacja uzupełniająca do Samorządowego Przedszkola w Dobrem.

Wnioski do Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrem o przyjęcie dziecka do przedszkola na rok szkolny 2015/2016 należy składać od 20 sierpnia 2015 r. do 28 sierpnia 2015 r. w sekretariacie Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Dobrem przy ul. Szkolnej 3, pokój 12.

Wnioski dostępne będą od 20 sierpnia 2015r. sekretariacie Zespołu Szkolno — Przedszkolnego w Dobrem, ul. Szkolna 3, pok. 12.

Wyniki rekrutacji ogłoszone zostaną 31 sierpnia 2015 r.

Dyrektor Zespołu
mgr Wojciech Rastawicki

Dożynki Powiatowo-Gminne w Jakubowie

PROGRAM

12:00 – Msza Święta w Kościele p.w. Św. Anny w Jakubowie
13:00 – Korowód na plac dożynkowy
13:30 – Powitanie gości, przemówienia, przekazanie chleba Staroście Powiatu Mińskiego i Wójtowi Gminy Jakubów, występ zespołu JAKUBOWIACY
14:00 – Występ chóru LIRA ze Stanisławowa
14:40 – Konkurs wieńców dożynkowych
15:00 – Występ Zespołu Antoś Szprycha
15:40 – Rozstrzygnięcie etapu powiatowego Olimpiady Wiedzy o wiejskim gospodarstwie domowym, przedsiębiorczości i ekologii,
16:00 – Występ Zespołów: WRZOS, LUDWINIANKI, WISIENKI
16:25 – Wręczenie statuetek „Przyjaciel Gminy Jakubów”
16:45 – Występ Patryka Łokietka z mamą
17:00 – Występ Zespołu Antoś Szprycha

WIECZÓR DISCO POLO

18:00 – Występ Zespołu HEROS z Jakubowa
19:00 – Występ Zespołu DIADEM
20:00 – Występ Zespołu CZADOMAN
21:00 – Gwiazda Wieczoru – zespół AFTER PARTY
22:00 – Zabawa taneczna w remizie OSP Jakubów

Informacja dotycząca poboru wody z wodociągu gminnego

Dobre, 10.08.2015r

Informacja dotycząca poboru wody z wodociągu gminnego

Wójt Gminy Dobre informuje:

  • bezwzględnie zabrania się poboru wody z hydrantów ppoż. w celach innych niż przeciwpożarowe przez osoby nieuprawnione.
  • zabrania się samodzielnego dokonywania jakichkolwiek prac przy wodociągu gminnym bez wcześniejszego powiadomienia i uzgodnienia z Urzędem Gminy Dobre.
  • w przypadku długotrwałych upałów, wodę z wodociągu gminnego używamy do celów bytowych, apeluje się o nie podlewanie oraz nie uzupełnianie basenów i oczek wodnych.

Wójt Gminy Dobre
Tadeusz Gałązka

Tymczasowa zmiana godzin pracy Urzędu Gminy

INFORMACJA dla mieszkańców

Wójt Gminy Dobre, informuje ,że z powodu wydłużającej się fali upałów od dnia 11 sierpnia do dnia 31 sierpnia 2015 roku Urząd Gminy w Dobrem zmienia godziny urzędowania . Urząd Gminy będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Wójt Gminy Dobre
Tadeusz Gałązka

Accessibility